Yeni Yıldan Beklentilerim ve Hedeflerim| #yeniyılbana


Selam! Bugün biraz farklı bir yazıyla buradayım. Yeni yıldan neler bekliyorum, neleri gerçekleştirmeyi ve başarmayı hedefliyorum yazmak istedim. Bunu yapmamın bir sebebi de aslında 1 yıl sonra bunların ne kadarını yapabilmişim, neredeyim görebilmek. Ayrıca hem burada hem Instagram’da paylaşım yapabilmemiz için bir etiket kullanalım diye düşündüm. Yeni yılda ne yapmak istiyorsanız onları istediğiniz gibi #yeniyılbana etiketiyle paylaşabilirsiniz. Böylece hem birbirimizin hedeflerini görüp belki kendimize yeni hedefler belirleyebiliriz hem de birbirimizden güç alıp bunları yapmak için harekete geçeriz. O zaman ben bu seneden beklentilerimi yazmaya başlıyorum.




#yeniyılbana daha sağlıklı ve hem beslenme hem spor düzenimi oturttuğum bir yaşam getir. Bunun için uğraşmaya başladım bile. Biraz kilo vermek, beslenme ve spor alışkanlıklarımı düzene koymak ve böylece daha sağlıklı yaşamak istiyorum. Bence herkes kendi için bunu istemeli. Evet biliyorum sınavlardan dolayı masa başındayız sürekli ama her şeyden önce de sağlık geliyor değil mi?



#yeniyılbana önümüzdeki tüm bloklarından iyi notlar alıp finalsiz geçtiğim bir yıl getir. Okul başladığından beri benden çok duyduğunuz şeylerden biri finalsiz geçiş. Çünkü geçen sene final stresini yaşadım ve bu sene tekrar aynı durumu yaşamak istemiyorum. Bunun için de yıl sonunda ÖBD ortalamalarımın 80 üzeri olması gerekiyor bu nedenle çalışmak şart. Sizin bu sene için eğitim odaklı hedeflerinizi bekliyorum.



 #yeniyılbana bol bol kitap okuduğum ve kendimi geliştirdiğim bir yıl getir. Geçen sene okula alışma, sınav stresi vs. derken kitap okumaya ne kadar az zaman ayırdığımı fark ettim. Bu yüzden bu sene kendime bir hedef koydum ve yıl sonuna kadar en az 30 kitap okumak istiyorum. Bu sayıyı da ufak bir hesaplamayla siz de belirleyebilirsiniz aslında. Ayrıca bu sene daha fazla kişisel gelişim üzerine yoğunlaşmak istiyorum. Sanırım bunu yazın ve Şubat tatilinde daha rahat yapabilecegim.



#yeniyılbana telefon kullanımımı azalttığım ve kendime daha çok zaman ayırdığım bir yıl getir. Instagram kullanmaya başlamamla birlikte telefon kullanımımın çok arttığını fark ettim. Bu hem kendime ayırdığım hem de derslere ayırdığım zamanın azalmasına neden oluyor. Bu yüzden bu sene daha az telefon kullanmak istiyorum.



#yeniyılbana mümkün olduğunca fazla film izlediğim ve tiyatroya gittiğim bir yılı getir. Bunun için de hedefim en az 25 film izlemek. Tiyatroya çok fazla gidemesem de artırmayı hedefliyorum. Umarım bu hedeflerimin hepsini gerçekleştirebilirim.



#yeniyılbana istediğim şeyleri alacak kadar para biriktirmeyi ve daha tasarruflu bir yaşamı getir. Bu zaten ne zamandır istediğim bir şeydi ama yeni yılla birlikte tam olarak gerçekleştirmeyi düşünüyorum. Önümüzdeki günlerde bir de bütçe ve tasarrufla ilgili yazmak istiyorum. Belki başka bir etkinlik ile de birlikte para biriktirip istediklerimizi, ihtiyaçlarımızı alırız. Siz ne dersiniz?


Sizin de bu etiketle hedeflerinizi bekliyorum. Belki sizden görüp benim de kendime hedef belirlediğim şeyler olabilir. Hem aşağıya yorumlara hem de instagrama bu etiketle paylaşımda bulunabilirsiniz. Umarım hepsini hep birlikte gerçekleştirebiliriz. Hepimiz için musmutlu, bol başarılı, çok sağlıklı, çok huzurlu ve sevdiklerimizle birlikte bir yıl olsun. Kendinize iyi bakın, görüşürüz!
Yeni Yıldan Beklentilerim ve Hedeflerim| #yeniyılbana Yeni Yıldan Beklentilerim ve Hedeflerim| #yeniyılbana Reviewed by Bensu on Aralık 17, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.