İlk yazım

Herkese merhaba! Bu benim blogtaki ilk yazım ve bu yüzden biraz heyecanlıyım. Aslında burayı benimle aynı dönemlerden geçen ve geçecek birçok kişiye faydalı olması açısından açmak istedim. Kısaca kendimden bahsedeyim o zaman. 19 yaşındayım, Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde okuyorum. (İsmimi şuan söylemeyi düşünmüyorum, belki ilerleyen zamanlarda olabilir.) Ve artık 2.sınıf olduğuma göre buraya okulla ilgili düşüncelerimi de yazabilirim diye düşünüyorum. Çünkü hiçbir zaman okulla ilgili düşünceleriniz okumaya başlamadan önceki gibi olmuyor, iyi ya da kötü mutlaka değişiklikler oluyor fikirlerinizde. Bu konuyu ileride daha ayrıntılı olarak yazmak istiyorum zaten. Ama önce burada neleri anlatacağımdan, nelerden söz edeceğimden bahsetmek istiyorum biraz. 

Öncelikle sosyal medyada tıp fakültesini hedefleyen birçok öğrenci olduğunu görüyorum. Hem onlar için hem de sınav dönemindeki öğrenciler için kendi YGS-LYS dönemimi anlatmak istiyorum. Bunun dışında sınav sonrası düşüncelerimi, tercih dönemimi ve okulumla ilgili bilgileri de burada paylaşmak istiyorum. Kendi okulumdaki eğitim ve genel olarak tıp fakültesi eğitimi hakkında da bilgi vermek istiyorum size. Bunlarla birlikte ilk seneki ders çalışma tekniğim ve izlenimlerimi de paylaşmayı düşünüyorum. Bunlar yakında zamanda yazmak istediğim konular.

Bunun dışında bir kırtasiyesever ve alışveriş delisi olarak yaptığım alışverişlerimi ve hayatımı nasıl planladığımı da burada paylaşacağım. Ama başta da söylediğim gibi burayı sizin isteklerinize göre kullanmayı hedefliyorum. Sizin de bu yolda beni yalnız bırakmayacağınızı umuyorum :) Bana sormak istediğiniz ya da burada uzun uzun anlatmamı istediğiniz bir konu olursa bana yazmaktan çekinmeyin lütfen.(Mail adresimden ulaşabilirsiniz, tekrar söylüyorum çekinmeyin :)  )Şimdilik benden bu kadar, bir dahaki yazıda görüşürüz! 
İlk yazım                       İlk yazım Reviewed by Ömer İrez on Temmuz 31, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.