Peki ben kimim?


Hoşgeldin! Ben Dokuz Eylül Üniversitesi 2.sınıf öğrencisiyim. Geçen yaz okula başlayacağım dönemlerde böyle bir bloğun varlığına çok ihtiyaç duymuştum. Bu yüzden 2.sınıfa geçtiğime göre bu bloğu açma zamanım geldi diye düşündüm. Bu bloğu senin ve tüm okuyucuların isteklerine göre şekillendirmek istiyorum. YGS-LYS, Tıp fakültesi, kişisel gelişim, yaşam tarzı vb. konularda yaşadıklarımı ve bildiklerimi aktarıyorum burada.  Ve tabi biraz da kırtasiye ve planlayıcı aşkıyla yaptığım alışverişleri paylaşıyorum. Paylaşmamı, yazmamı istedikleriniz ve diğer her şey için mail adresimden ya da instagram hesabımdan bana ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalar!
Peki ben kimim? Peki ben kimim? Reviewed by Ömer İrez on Temmuz 31, 2017 Rating: 5

1 yorum:

  1. Ellerinizi gorene kadar blog sahibinin bir erkek oldugunu dusunuyordum.Ve tirnaklari gorene kadar. Sonra aaa bayanmıs dedim ve bu sayfadayim. Sorularim olacak ancak soru icin gec kalmis olabilir miyim umarim lokman hekimle el sallamiyorsunuzdur oradan?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.