Aliexpress Alışverişim & Aldıklarım, Yorumlarım ve Nasıl Alışveriş Yapılır?

aliexpress alışverişim
Herkese merhaba! Daha önce yaptığım(Temmuz ayında diye hatırlıyorum) Aliexpress alışverişimde aldıklarımı paylaşmak için buradayım. Öncelikle siparişim 14 iş gününde elime ulaştı ki bu Aliexpress için iyi bir süre diye düşünüyorum. Ürünlerin tamamı eksiksiz geldi ve bazı ürünlerin paketlerinde ezilme olması dışında(ürünlerde ezilme yoktu) bir sorun yaşamadım. O zaman kısaca Aliexpress’ten aldıklarımdan bahsedeyim.
  • Öncelikle ne zamandır istediğim şeffaf çantalardan 3 tane aldım. Fiyatları 2 lira civari olması lazım. Küçük göründüklerine bakmayın, iç hacimleri geniş. Özellikle desenlerini çok sevdim ve hem kalem kutu hem de makyaj çantası olmak için idealler bence.
  • Aldığım bir diğer ürün ise pandalı stickerlar. Küçük olanlar 45 tane olarak kutuda geldi ve şekillerine bayıldım. Büyük olanı zaten birçok yerde görmüşssünüzdür. Onları da sayfaları işaretlemek ve notlar almak için kullanmayı düşünüyorum.
  • Minionlu kalemleri hediye olarak aldım. Aliexpress’teki fiyatı, Türkiye'deki fiyatlara göre oldukça uygundu ve bu yüzden tercih ettim.
  • Diğer kalemler ise dışı şeffaf ve içlerindeki refill'ler renkli. Tasarımı çok hoşuma gitti ve set halinde aldım. Yazımı çok güzel ve ince. İçlerinde siyah mürekkep var ve bitince başka refiller ile de kullanılabilir. Zaten bu desenli refiller de Aliexpress’te satılmakta, ayrı olarak da alınabilir.
  • 10'lu bant seti aldım. Set halinde 3 lira gibi bir fiyatı olduğu için aldım açıkçası. Bu ürünün Aliexpress fiyatı da Türkiye’dekine göre oldukça uygundu.  Ama renklerine bayıldım diyebilirim.
  • Büyük kumaş çantayı ise dışarıda kullanmak için almıştım. Astarı yok ama içi plastik gibi bir maddeyle kaplı olduğu için hoşuma gitti. Hem evde hem de dışarıda kullanılabilir. Bu sene de tatile giderken kitap, dergi vb. koymak için kullandım.
  • Hoşuma gitmeyen tek ürün ataç setiydi. Biraz kalitesiz duruyor ve renkleri beklediğim kadar güzel çıkmadı. Bu yüzden şimdiye kadar hiç kullanmadım, belki sene içinde biriken kağıtları bir arada tutabilmek için kullanırım.

Buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Bu arada alışveriş yapmak isteyenler için satıcının ismi Love Lulu Store. Ben çok memnun kaldım. Özellikle ilk alışverişim olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım. Bu yüzden yakın zamanda tekrar alışveriş yapmak istiyorum. Bu arada eğer Aliexpress’ten alışveriş yapmak isterseniz puanı yüksek olan satıcılardan alışveriş yapmanızı tavsiye edebilirim. Genelde ürünü alanlar fotoğraflarını yorum olarak paylaşıyorlar ve bu fotoğraflara bakarak da resimdeki gibi anlayabilirsiniz. Bunun dışında çok yüksek tutarlı alışverişler yapmanızı tavsiye etmiyorum çünkü bazen gümrükte sorun çıkabiliyor. Ve son önerim de Aliexpress’ten aldığınız ürünleri mümkünse tek bir satıcıdan, değilse az sayıda satıcıdan almaya çalışın. Çünkü farklı satıcıların kargoları elinize farklı zamanlarda ulaşıyor ve bunların takibini yapmak zorlaşabiliyor. Ben de bu yüzden tüm ürünleri tek bir satıcıdan almayı tercih ettim. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Eğer beğendiğiniz ürünler olursa benimle paylaşmayı unutmayın. Yakın zamanda birde ağustos favorilerimle ilgili yazı gelecek. Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşüz!
Aliexpress Alışverişim & Aldıklarım, Yorumlarım ve Nasıl Alışveriş Yapılır? Aliexpress Alışverişim & Aldıklarım, Yorumlarım ve Nasıl Alışveriş Yapılır? Reviewed by Bensu on Ağustos 29, 2017 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.