Şu Sıralar Ne Dinliyorum, Nereden Dinliyorum?

Merhabalar! Bugün şu sıralar ne dinliyorum, nelere takılıp kaldım biraz onlardan bahsetmek istiyorum. Aslında sabit bir müzik türünü dinliyorum diyemem o yüzden bu sıralar dinlediklerim çok karışık. Öncelikle müzik dinlemek için Spotify uygulamasını kullanıyorum. Özellikle de Spotify’daki listeler ve yeni müzik radarı, keşif listeleri vb. sayesinde tarzım olmasa da birçok şeyi dinleyip “Bu da baya güzelmiş.” dediğim oluyor. Bu arada kullanıcı ismim: seniçokseviyorumbensu. Deli misin niye kendi kendini seviyorsun diye sormayın diye açıklayayım. Bu hesap bana hediye olarak geldi. İçindeki ilk iki playlist ile birlikte erkek arkadaşım açtı ve bana hediye etti. Bir miktar eskiden birbirine CD doldurup vermek gibi düşünebilirsiniz.

  • İlk olarak Spotify’da dinlediğim hazır playlislerden  bahsedeyim. Ders çalışırken Sütliman playlistini dinliyorum. Hem hafif şarkılar var hem de yabancı şarkılar oldukları için ders çalışırken ağzıma takılma ya da dikkatimin dağılması tarzı sorunlar yaşamıyorum. Ayrıca kitap okurken de dikkatimi dağıtmadan dışarıdaki sesleri duymamı engellediği için bu playlisti kullanıyorum.

  • Dinlediğim bir diğer playlist Yabancı Radyo. Bu playlistte aslında geçmişten günümüze hepimizin bildiği yabancı şarkıların derlemesi var. Genelde bir kısmını ezbere bildiğimiz ve başlayınca istemsizce söylediğimiz şarkılar çoğu. Bu yüzden test çözerken ya da blogla ilgili bazı şeyleri yaparken dinliyorum.  

  • Dinlediğim Türkçe şarkılar genelde alternatif tür şarkılar. Bu nedenle sevdiğim tüm grupların albümlerini “öyle” isimli bir playlistte topladım. Bunu genelde otobüte, vapurda ya da test çözerken dinliyorum. Bu şarkıların ben de değişik bir etkisi var, bazen uzun zamandır dinlemediğimi hatırlayıp canım çekiyor ve kürkçü dükkanına dönüyorum. Canım çekiyor sanırım bu playlist için en doğru kelime olabilir.
  • Bu listede ayrıca olmasını istediğim bir isim daha var: Cihan Mürtezaoğlu. Genelde Instagram storylerimde onun şarkılarını öneriyorum ya da arkada onun şarkıları çalıyor. İlk olarak sevgilimin önerisiyle dinlemiştim “Bu Bir Yağmur Mu?” şarkısını. Sonra da arkası geldi zaten. Şuan en sık dinlediğim şey onun albümü sanırım. Hala dinlemediyseniz mutlaka bakın derim. Resmen sesiyle hem dinlendiriyor hem de tüylerinizi diken diken ediyor.



Sanırım şu sıralar dinlediklerim bu şekilde. Az çok müzik zevkimi anladınız diye düşünüyorum. Bana şarkı önerileriniz, “Şunu da dene.” dedikleriniz olursa instagram DM’den bekliyorum. Eğer yazıyı beğenirseniz ileride bu listenin devamı gelebilir diye düşünüyorum. Şimdilik benden bu kadar, görüşürüz! 
Şu Sıralar Ne Dinliyorum, Nereden Dinliyorum? Şu Sıralar Ne Dinliyorum, Nereden Dinliyorum? Reviewed by Bensu on Kasım 30, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.