Yazın Yapabileceğiniz 10 Şey

Okulların açılmasına yaklaşık 40 gün var ve bu sürede yapabileceğiniz şeyleri listelemek istedim. Eğer sınav senesi değilse yazın sıkıldığımızda mutlaka yapacak bir şeyler arıyoruz. Benim bu yaz yaptığım ve sizinle de paylaşmak istediğim şeyleri 10 madde haline getirdim. Uzatmadan başlıyorum.
  1.           İzlemek istediğiniz dizi ve filmleri izleyin. Okul döneminde herkesin izlemek isteyip sınavlar, ders çalışmak vb. sebeplerden ertelediği diziler, filmler vardır mutlaka. Yaz tatili bunları eritmek için birebir.
  2.          Kitap ve dergi okuyun. Hem okulunuz hem de kendiniz için yazın yapacağınız en güzel şey kitap ve dergi okumak bence. Özellikle okul dönemindeki kadar stresli dönemlerde olmadığınız için alışkın olmadığınız türlerde kitaplar okuyabilirsiniz. Bilimsel dergilerin yanında hobi olarak ilgilendiğiniz alanlarla ilgili dergiler de okuyabilirsiniz. Bu arada kitap ve dergileri basılı şekilde okumak zorunda değilsiniz, internetten de ulaşabilirsiniz. Ama ben basılı olanlardan vazgeçemiyorum.
  3.         Boyama yapın. Zaman geçirmek, stres atmak ve boyalarla uğraşmak için en güzel şeylerden biri. Özellikle benim gibi bir kırtasiye aşığıysanız boyama yapmak size iyi gelir diye düşünüyorum. Yetişkinler için olan boyama kitaplarından alabilirsiniz ya da internetten bulduğunuz resimleri istediğiniz gibi renklendirebilirsiniz.
  4.         Gezmek istediğiniz yerleri gezin. Herkesin “Şuraya bir gün gidelim.” dediği yerler vardır. Yaz tatilinde bol bol zamanınız var ve gezip görmek için en güzel zamanlar. Çok sıcak ve bazen dışarı çıkılmıyor ama serin günleri gezmek için değerlendirebilirsiniz.
  5.         Kendin yap projeleriyle uğraşın. İnternette mutlaka bu konuda bir şeyler görmüşsünüzdür. Özellikle Pinterest gibi sitelerde bu konuda çok çeşitli fikirler var. Hem kendiniz hem odanız için bir sürü şeyi kendiniz yapabilirsiniz. Böylece hem evdeki malzemeleri değerlendirirsiniz hem de kendi yaptığınız şeyleri daha çok severek kullanırsınız.
  6.         Yabancı dilinizi geliştirin ya da yeni bir dil öğrenmeye başlayın. Bunu yapmak için kitaplara ya da kursa gitmeye ihtiyacınız yok. Artık hem videolara hem de yazılı kaynaklara kolayca ulaşabilirsiniz. Ayrıca biraz araştırırsanız öğrenmek istediğiniz dille ilgili uygulamalar da olabilir ve telefonunuza indirerek yabancı dilinizi geliştirebilirsiniz.
  7.        Yapmak istediğiniz alışverişleri yapın. Yazın hem mağazalarda daha çok indirim oluyor hem de Aliexpress’ten alışveriş yapmak için en ideal zaman. Özellikle okulda kullanmak istediğiniz ürünleri bence Aliexpress’ten alabilirsiniz. Böylece okul açıldığında kullanma fırsatınız olur. Ben de geçen ay Aliexpress’ten bir kırtasiye alışverişi yapmıştım ve çok memnun kaldımZ Paylaşmamı isterseniz bana instagram adresimden DM atabilirsiniz.
  8.          Kişisel bakım, saç ve makyajla ilgilenin. Bu maddeyi özellikle kızlar için yazıyorum. Yazın evde bol bol vaktiniz olacak ve denemek istediğiniz saç şekillerini ya da yapmayı düşündüğünüz makyajı evde deneyebilirsiniz. Ayrıca yeni bakım ürünlerini denemek için de en doğru zaman bence yazın.
  9.          Bol bol yemek ve tatlı yapın. Bilmediğiniz bir tarifi denemek ve ortaya güzel bir şey çıkarmak eminim sizi de ailenizi de çok mutlu eder.
  10.        Odanızı yeniden dekore edin. Okul döneminde odanızı sürekli aynı şekilde görmek sizi bunaltmış olabilir. Bu yüzden odanızda eşyaların yerini kendi imkanlarınız doğrultusunda değiştirebilirsiniz.   
  11.        Bu maddeyi ek olarak düşünebilirsiniz çünkü üniversiteyi yeni kazananlar için yazıyorum. Okul başlangıcında ingilizce sınavı olacağınız için buna ufak ufak hazırlanarak da zamanınızı değerlendirebilirsiniz. Hazırlık sınıfı olanlar sınıfı atlayabilir, olmayanlar ise 4 saatlik bir ingilizce dersinden kurtulmuş olurlar böylece.


Umarım yazdıklarım sizin için yararlı olmuştur. Şimdilik aklıma gelenler bu kadar. Bir dahaki yazıya kadar kendinize iyi bakın, görüşürüz!
Yazın Yapabileceğiniz 10 Şey Yazın Yapabileceğiniz 10 Şey Reviewed by Bensu on Ağustos 13, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.