Yılbaşını Evde Geçireceklere 5 Öneri

Merhaba! Bugün yılbaşında evde yapabileceklerinizle ilgili bir yazı ile karşınızdayım. Bu yazıda bahsedeceğim maddeleri tek başınıza, ailenizle ya da arkadaşlarınızla yapabilirsiniz. Yılbaşı benim en sevdiğim gün diyebiliriz. Bunun sebebi yılbaşı temalı şeylerin bana hep sıcak ve çekici gelmiştir. O günde yapılan yemekler, tatlıların yanında ailece bir arada evde olma duygusunu çok seviyorum. Bu nedenle şuana kadar hiçbir yılbaşını dışarıda kutlamadım ve yine bu nedenle de tüm maddelerim yılbaşında evde olacaklar için...


1.Film ve Dizi İzlemek


Bundan kastım akşam ailenizle izleyebileceğiniz filmlerin yanı sıra akşama kadar yatağın içinde miskinlik yapıp izleyebileceğiniz şeyler. Ben her yılbaşı kendime 2-3 film ve dizi belirlerim ve hiçbir şey yapmadan bunları izlerim. Tabi film izlemek sizi yoracağından uyuyabilirsiniz bu da gece için daha fazla enerji depolamanızı sağlar. Benim bu yıl için izlemek istediğim filmler tabiki yılbaşı temalı ve bunlar; Çılgın Ofis Partisi, Noel Mirası ve Kutup Ekspresi. Dizi olarak da Çi ve Black Mirror izlemeyi düşünüyorum.


2.Bilgisayarda Vakit Geçirmek


Bilgisayarınızda vakit geçirip sosyal medyada takılabilirsiniz. Eğer benim gibi oyun oynamayı seviyorsanız oyun oynayabilirsiniz. Ya da bir şeylerle uğraşırken Youtube videoları izleyebilirsiniz. Benim favorim ise çizim yaparken ya da odamı temizlerken vlog izlemek.


3.Kitap ve Dergi Okumak


Sınavlardan önce rahat rahat geçirebileceğimiz son günlerden biri olacağı için okuyamadığınız kitapları ve dergileri aradan çıkartabilirsiniz. Kendinize bir kahve yapıp sakin sakin kitabınızı okuyup biraz dinlenmek en güzel önerilerden.


4. Sevdiklerinize Hediye Almak


Ailenize, sevdiklerinize yılbaşı hediyesi alabilir ve onlar için bu hediyeleri paketleyebilirsiniz.


5.Ders Çalışmak


Aslında diğerlerinin yanında en can sıkıcı ve yapılmak istenmeyen olarak görünse de bazılarımız için finaller bazılarımız içinse sınavlar yaklaşıyor. Açıkçası ben ayda 30 dakika ile 45 dakika arasında bir süre ders çalışsam da burası bir Tıp öğrencisinin bloğu olduğu için bu maddeyi koymak zorunda hissettim kendimi...



Bu yılbaşında evde “Ne yapsam?” diye düşünerek oturacaklara yardımcı olmak istedim. Umarım bu 5 maddeden en az bir tanesi size yardımcı olmuştur. Kendinize iyi bakın, görüşmek üzere!

-Ömer İREZ
Yılbaşını Evde Geçireceklere 5 Öneri Yılbaşını Evde Geçireceklere 5 Öneri Reviewed by Bensu on Aralık 31, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.