Hediye Önerileri | Sevgililer Günü #1


Merhaba! Sevgililer gününe sayılı günler kala herkesin kafasında bazı sorular belirmeye başlamıştır diye düşünüyorum: “Ne hediye alsam?”, “Nerede kutlasak?” … Bu yüzden yılbaşında da yaptığım gibi bir hediye önerileri yazısı yazmak istedim. Bu arada yılbaşı için yazdığım hediye önerileri yazımı okumak isterseniz buraya bırakıyorum.

Aslında hediyeler her zaman kişiye özel olduklarında daha özel ve anlamlı oluyorlar. Ancak bazen bunun bir şekilde hatırlanması, akla gelmesi gerekiyor. Ben de bu yazımda sadece öneri amaçlı, kafanızda bir fikir oluşturması için yazmak istedim.

Sevgililer gününde kadınlar ve erkeklere alınan hediyeler çok farklı olduğu için 2 yazı halinde yazacağım ve şuan okuduğunuz yazı kadınlara alabileceğiniz hediye önerilerinden oluşuyor. Erkeklere alınabilecek hediye önerilerine de buradan ulaşabilirsiniz.
O zaman hediye fikirlerime geçelim.


  • Her kadın aksesuar sever. Ama özellikle ona özel bir aksesuarı üzerinde taşımayı daha çok sever. Bu yüzden ilk önerim kişiye özel aksesuarlardan birini tercih etmeniz. Bu bir kolye ya da bileklik olabilir. İlk bahsetmek istediğim üzerine istediğiniz tarihi yazdırabileceğiniz bir kolye. Kendim de kullandığım ve her görenden çok iyi yorumlar aldığım için buraya yazmak istedim. Bu tarih hem sevgilinizle tanıştığınız, birlikte olmaya başladığınız, evlendiğiniz tarih olabilir hem de eğer çocuğunuz varsa onun doğum tarihini üzerine yazdırabilirsiniz. Bir diğer önerim de yine kendi kullandığım mors alfabesi kullanılarak isim yazılmış bileklikler. Bu bilekliklerin fiyatı kolyeye göre daha uygun bu yüzden hem sevgilinize hem de kendinize takım olarak alabilir ve birbirinizin ismini sadece sizin anlayacağınız şekilde üzerinizde taşıyabilirsiniz. Tarihli kolyeye buraya, mors alfabesi ile isim yazılı bilekliğe ise buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 


  • İkinci önerim ise aslında hem alışılmış hem de alışılmamış bir hediye. Aslında genelde bir kıyafetin hediye edilmesini sevmem. Bana hep üzerine düşünülmemiş, son anda alınmış izlenimi verir. Ama burada bahsedeceğim sitede çok güzel ve farklı tasarımda sweatshirtler var. Ben siteye ilk baktığımda seçim yapamayıp neredeyse hepsini almak istedim. Özellikle spor giyinmeyi seven bir sevgiliniz varsa kesinlikle göz atmalısınız. Bahsettiğim siteye buradan ulaşabilirsiniz. 

  • Üçüncü önerim biraz daha farklı. Birlikte kaliteli vakit geçirmek ve ortaya yeni bir şeyler çıkarmak için ideal. Mutlaka denk gelmişsinizdir diye düşünüyorum, internette birkaç sanat ürünü satan site var. Bu siteler aslında ortaya bir ürün çıkarmak için ihtiyacınız olan tüm malzemeleri bir kutunun içinde gönderiyor ve siz bu malzemelerle kendi yaratıcılığınıza göre bir şey çıkarıyorsunuz. Bunun için çok yetenekli olmaya ya da el becerisine ihtiyacınız yok bence. Amaç yeni bir şeyler denemek ve birlikte vakit geçirip ortaya ortak bir ürün çıkarmak. Daha sonra isterseniz yaptığınızı evinizde güzel bir yerde sergileyebilirsiniz diye düşünüyorum. Sanat ürünleri ile dolu aylık kutulara buradan ulaşabilirsiniz.


  • Dördüncü ve son önerim ise neredeyse sıfır maliyetli bir hediye: Çim adam. Biraz araştırırsanız Youtube’da kendi çim adamınızı yapmak için örnek videolar var. onların yardımıyla kendi çim adamınızı yapıp süsleyebilirsiniz. Bence hem  sizin emek verdiğiniz bir hediye olduğu için hem de içine yazacağınız güzel birkaç notla çok anlamlı bir hale gelebilir. Ben kendim yapmakla uğraşamam diyenler de çok farklı modelleri kolayca bulunup satın alabilir. Çim adam yapılışı ile ilgili Youtube videosuna buradan, yazılı anlatımına ise buradan ulaşabilirsiniz. 

Bence sevgilisi olsun olmasın bu günün en güzel tarafı insanların birbirine sevgi göstermesi için bir bahane olması. Bu yüzden sevgilinize, sevdiklerinize, en çok da kendinize hediye alın. Bol sevgi dolu bir 14 Şubat geçirmeniz dileğiyle, görüşürüz!
Hediye Önerileri | Sevgililer Günü #1 Hediye Önerileri | Sevgililer Günü #1 Reviewed by Bensu on Şubat 09, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.